Sabtu, 21 Desember 2013

Browse » home» » » » » » » » » » Lelaki Permalukan Diri Sendiri Demi Rujuk dengan Mantan Isteri

Lelaki Permalukan Diri Sendiri Demi Rujuk dengan Mantan Isteri

1 Okt 2013
 
 Asia One/Internet
North Carolina - Seorang lelaki di North Carolina, Amerika Syarikat nekat mempermalukan dirinya sendiri demi rujuk dengan mantan isterinya. Lelaki ini memposting foto dirinya dengan membawa kertas bertuliskan I cheated on my wife! sebagai hukuman bagi dirinya yang selingkuh dengan wanita lain.

Sang mantan isteri, Sonya Gore (40) sengaja memberikan tantangan tersebut kepada mantan suaminya, Ivan Lewis. Gore dan Lewis berkahwin pada Februari 2010 lalu dan berpisah setelah 10 bulan kemudian kerana Lewis gemar berselingkuh. Demikian seperti dilansir The New Paper, Selasa (1/10/2013).

Semenjak berpisah, Lewis berulang kali mengungkapkan niatnya untuk rujuk dengan Gore. Niat ini mendapat tanggapan dingin dari Gore meski keduanya tetap berkomunikasi melalui jejaring sosial Facebook.

Hingga pada akhirnya, Gore melontarkan tantangan ini kepada Lewis melalui Facebook. Dia meminta Lewis memposting fotonya dengan membawa kertas bertuliskan: "I cheated on my wife!!! (and she was ugly!!!)."

Kemudian, foto yang diposting Lewis di Facebook tersebut harus mendapatkan 10 ribu likes. Jika cabaran tersebut terpenuhi maka Gore menyatakan akan mempertimbangkan rujuk dengan Lewis.

"Tapi saya tidak mengambil keputusan hanya berdasarkan pada hal ini," ucap Gore kepada media setempat, News One.

Gore beralasan tantangan ini dilontarkannya kerana dia ingin agar Lewis merasa malu dan terhina, sama seperti yang dirasakan ketika diselingkuhi oleh Lewis.

Aksi Gore dan Lewis ini menuai beragam tanggapan dari pengguna internet. Ada yang memuji Lewis kerana bersikap jantan dengan mengakui kesalahannya di depan publik.

Namun ada juga yang mengkritik Lewis dan menyebut mereka hanya pasangan pencari perhatian belaka. Beberapa pengguna internet ada yang memperingatkan Gore bahawa kemungkinan besar Lewis belum berubah.

detikNews

Tidak ada komentar:

Posting Komentar