Minggu, 02 Februari 2014

Browse » home» » » » » » » Suami Cincang Isteri kerana Kejantanannya Dipertikaikan

Suami Cincang Isteri kerana Kejantanannya Dipertikaikan

  13 Nov 2012
 

    MESIR - Kesal kerana kejantanannya dipertikaikan, seorang kontraktor di Mesir membunuh isterinya.

    Lelaki berumur 37 tahun lantas mencincang tubuh isterinya menjadi empat bahagian. Demikian dilaporkan Surat Khabar Dostor, seperti dikutip laman Emirates247.com, Selasa (13/11/2012).

    Insiden mengerikan terjadi setelah pasangan suami isteri terlibat pertengkaran hebat. Menurut si suami, isterinya mempertanyakan kejantanannya di tempat tidur, dan mencemoh kondisi kewangannya yang memburuk.

    Si isteri juga dipercayai suami pertamanya. Bahkan, si isteri sempat bilang, bahawa mantan suaminya adalah pemain yang lebih hebat di tempat tidur.

    Tak tahan dengan segala hinaan itu, sang suami langsung menikam isterinya dengan pisau, yang biasa digunakan untuk memotong daging.
    Tak hanya mencincang tubuh isterinya menjadi empat bahagian, tersangka juga memotong lidah isterinya, lantas membuang mayatnya di daerah terpencil dekat perbatasan desa.

    Insiden menghebohkan terungkap ketika penduduk desa melapor ke polis , tak lama setelah mereka menemukan mayat perempuan. Tetangga sekitar mengenali mayat itu sebagai Nadia S. Sementara, suaminya lari dari desa ketika polis mencarinya.

    Setelah disiasat, polis  menemukan bahawa hubungan sejoli itu tidak baik  dan bermusuhan. Sang suami, Imam Abu Shaleeta, akhirnya ditangkap polis .
    Selama diinterogasi, Imam menangis. Dia mengaku memotong  isterinya, kerana kesal sang isteri berani mempertanyakan kejantanannya.
    Tersangka mengaku tidak menyesal dengan perbuatannya yang brutal dan keji. Ia bahkan menyatakan tidak segan mengulangi perbuatannya, jika dihadapkan dengan situasi yang sama. (*)TRIBUNNEWS.COM

    Penulis: Yaspen Martinus  |

    Tidak ada komentar:

    Posting Komentar